Thursday, July 17, 2014

Zeynep: Destekçi

PAYLAŞIN

Zeynep Özağaç 

Girişimci, Renelko Ltd.
2 çocuk annesi 

Koşmak meğer ne büyük bir tutkuymuş! 

Ben de Ekim 2013 öncesi şurdan şuraya koşamam diyenlerdendim. Ama her nasılsa kendi kendime sabahları koşmaya başladım ve adımlarım beni Runtalya'ya götürdü. Adım Adım'ı biliyordum ama bu güzel insanların sadece iyilik için biraraya geldiklerini görmek, bilmekten çok daha fazlasını hissettirdi. "Let it be" gerçek oldu benim için. 

Beni destekleyen eşim, dostum sayesinde AÇEV in kurslarında eğitim gören Annelerin yazdıkları mektup ise, sadece bende değil, destekçilerimde de bu işe daha sıkı sarılma isteği uyandırdı. Ulkem için ne yapabilirim ile geçirdiğimiz onca boş zamanı sayenizde eğitim, hem de Annelere eğitim ile doldurdum. Iki çocuk annesi olarak bir annenin okuyarak sadece kendisine değil, tüm çevresinde, ama en çok da kendi çocuklarında yaratabileceği farkın farkındayım.

Ufacık bir ışık yakabildiysek ne mutlu, çok teşekkürler Adım Adım ve AÇEV!
Tags: ,

0 comments:

Post a Comment

 

Popüler Alıntılar

Okuma yazma öğrendikten sonra, ilkokul diplomamı aldım şimdi ortaokulu dışarıdan tamamlamak için sınavlara giriyorum. Ayrıca, kendime ait küçük bir iş yeri işletmeye başladım, tüm hesaplarımı kendi başıma yapabiliyorum.
- Fatoş, Okuryazar Kadın

AÇEV için koşuyorum çünkü okuma yazma kurslarının toplumsal cinsiyet eşitliği ve kadının özgürleşmesi yolunda atılacak ilk ve en önemli adım olduğunu düşünüyorum.
- Itır Erhart, Koşucu

Yeni Postlar

Anne Çocuk Eğitim Vakfı

1993 yılından bu yana AÇEV, eğitimde fırsat eşitliği ilkesinin hayata geçirilmesi, çocuk kadar çocuğun yakın çevresinin de desteklenmesi ve eğitimin bir yaşam boyu sürekli kılınması amacıyla, bilimsel temellere dayanan eğitim programları geliştirmekte ve bu eğitim programlarını kurmuş olduğu işbirlikleri ile toplum hizmetine sunmaktadır. Gerçekleştirdiği tüm yüz yüze eğitim faaliyetleri ile AÇEV 823.000’den fazla katılımcıya ulaşmış, 10.200’e yakın eğitimci yetiştirmiştir.
Copyright © AÇEV'le Koşuyorum | Adım Adım | Designed by Templateism.com